Running from my past, I’m praying: “Feet, don’t fail me now”

Er drijven donderwolken wolken voorbij aan mijn eerst zo heldere hemel. De regen komt met bakken uit de lucht en mijn bescherming volstaat niet meer. Ik heb dikke tranen van verdriet, niet te onderscheiden van de regendruppels uit de lucht. Doorweekt sta ik doelloos in de buitenlucht, de kou voel ik niet, de regen deert me niet. Ik heb pijn, ik heb angst en ik heb veel verdriet. Wat wil iedereen van mij, ik begrijp het niet. Ik doe iets niet goed maar ben ik wel schuldig? Heeft de hulpverlening mij niet in de kou laten staan en doe ik het mezelf nu aan. Boos op al die redders, mij willen helpen door wat pilletjes meer. Meer en meer, het was nooit genoeg. Misschien had ik zelf moeten ingrijpen maar ik was al druk genoeg. Ik dacht dat wat ik slikte mij zou helpen, weg uit de depressie en paniek. Nu blijkt dat ik verslaafd ben aan al die troep. Ik slik een cocktail aan vergif en ik heb mijn lichaam schade aangebracht. Nu zal ik moeten afkicken maar op hun manier. Tot die tijd blijven slikken terwijl ik weet hoe schadelijk het is. Ik ben zo boos, waarom heeft niemand ingegrepen, je zag toch hoe het met me ging, de paniek nam toe en ik ben zo diep ongelukkig. AU, het doet zo pijn. Verschrikkelijk eenzaam in mijn strijd. Wat gaat er met me gebeuren als ik niets meer slik, er is me beterschap belooft maar ik geloof het niet. Help me alsjeblieft, ik kan niet meer.

Cinderella

2 gedachten over “Running from my past, I’m praying: “Feet, don’t fail me now”

  1. Jeetje Cin, maar weet één ding! Het is niet jouw schuld. Shame on the people die het zover hebben laten komen en nu een beroep doen op jou! Maar je bent sterk Cin, ook dit klusje ga je weer klaren. Denk aan je! 💪💪💪💪💪😘😘😘😘😘😘

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie