Groei

Later,

Word ik kapster, een top stylist.

Word ik kok, win ik een Michelin ster. 

Word ik astronaut, zie ik de wereld van bovenaf. 

Word ik auteur en schrijf een eigen gedichtenbundel.

Word ik bouwvakker, bouw ik mijn eigen droomkasteel.

Word ik beroemd, heb ik een eigen tv show. 

Word ik ballerina, dans ik het Zwanenmeer. 

Word ik piloot, vlieg ik de wereld rond. 

Word ik mama, moeder van een groot gezin. 

Word ik directeur, zwaai ik de scepter. 

Word ik psychiater, schrijf ik medicijnen voor. 

Word ik kunstenaar, hang ik in het Louvre.

Word ik voetbalster, scoor ik punten

Word ik arts, maak ik mensen beter. 

Word ik clown, ben ik altijd grappig. 

Word ik bodyguard, ik zal je beschermen. 

Word ik tandarts, vul ik gaatjes. 

Word ik mode ontwerpster, hoge hakken op de catwalk.

Word ik straatmuzikant, kun je centjes in mijn hoed gooien.

Word ik juffrouw, ben ik de leermeester.

Word ik groots, groter dan ik nu ben maar zo ver is het nog lang niet.

Wanneer is later, hoeveel moet je dan gegroeid zijn?

Cindy

Plaats een reactie